Gå til indhold

FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Nedenfor har du en oversigt over de oftest stillede spørgsmål. 

Hvis du ikke finder svar på det, du søger, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 8987 5151  (hverdage 9-15) eller ved at klikke her


SPØRGSMÅL TIL  ABONNEMENT

Hvor finder jeg mit kundenummer?

Dit kundenummer består af 7-8 cifre. Du finder dit kundenummer på din ordrebekræftelse, du har modtaget pr. mail ved din bestilling på mitblad.dk. Du finder dit kundenr. på girokortet øverst ved dit navn, hvis din bestilling er fortaget via telefon eller kupon.

Kan blad og opkrævning sendes til to forskellige adresser?

Ja, det er ikke noget problem. Når du bestiller abonnementet via telefon, skal du blot oplyse, at det er en anden end modtageren, der skal betale.

Hvornår modtager jeg mit første blad?

Der kan gå op til en måned, før du får dit første blad. Det afhænger af, hvornår vi har modtaget din bestilling. Du er velkommen til at kontakte os på 8987 5151 på hverdage kl. 9–15 eller skrive til os via Kontakt os, hvis du ønsker at vide, hvornår det første blad kommer.

Kan jeg lave en midlertidig adresseændring?

Ja, du kan fx få sendt dit blad til en ferieadresse i Dk. Du skal blot logge ind med dit kundenr./postnr. eller e-mail under Min side eller skrive til os ved at klikke her.

Kan jeg sætte mit abonnement på pause?

Ja, du logger ind via Min side med dit kundenummer/postnr. eller e-mail eller skrive til os ved at klikke her.

Skal jeg ændre min adresse, hvis jeg flytter?

Ja, vi modtager ikke automatisk besked om flytninger fra folkeregistret. Adresseændring skal meddeles til os 14 dage inden, den træder i kraft ellers kan vi ikke garantere, at det næste blad når frem. Du kan nemt lave adresseændringen ved at logge ind via Min side eller skrive til os ved at klikke her.

Jeg har ikke modtaget bladet eller det var vådt. Hvad gør jeg?

Du kan reklamere og få gensendt dit blad ved at logge ind via Min side. Du kan kontakte vores Kundecenter på 8987 5151 på hverdage kl. 9–15, eller skriv til os ved at klikke her, så sender vi dig et nyt blad hurtigst muligt.

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Du kan opsige dit abonnement ved at logge ind via Min side. Opsigelsen træder i kraft, når den igangværende abonnementsperiode udløber/ophører. Du kan også skrive til os her eller ringe til vores Kundecenter på 8987 5151 på hverdage kl. 9–15.

Hvornår får jeg min velkomstgave?

Du kan forvente at modtage din velkomstgave omkring 14 dage efter, vi har registreret betalingen for dit abonnement. Gaven vil altid blive sendt til betaler af abonnement. Det gør sig dog ikke gældende, hvis betaler er bosiddende i udlandet. I dette tilfælde, kan der kun tegnes abonnement uden gave. Pakken bliver sendt med DAO. Du vil modtage en SMS/mail når den er på vej. Derfor vigtigt at du har oplyst korrekt mailadresse og mobilnummer.

Hvordan tilmelder jeg mit abonnement til Betalingsservice?

Du kan nemt tilmelde dit abonnement til Betalingsservice ved at logge ind via Min side Tryk derefter på 'tilmeld dig betalingsservice', tilmeldingen træder i kraft, når aftalen fremgår af din Betalingsserviceoversigt. Indtil da skal du huske at betale eventuelle girokort.

Kan jeg få bladet leveret uden for Danmarks grænser?

Ja, de flereste af vores blade og magasiner kan sendes til udlandet mod ekstra betaling af porto. Du kan bestille det ved at skifte til det land du ønsker bladet leveret til i bunden til af vores hjemmeside. Bemærk at det kun er tilbud uden gave, som kan bestilles.

Hvordan logger jeg på, hvis jeg bor i udlandet?

Hvis du bor i udlandet skal du logge ind med dit kundenummer og i stedet for postnummer, skal du skrive de 4 første bogstaver i det land du bor i. Stavet på engelsk f.eks. United Kingdom = Unit

 

SPØRGSMÅL TIL GIV EN GAVEABONNEMENT

Jeg vil gerne give et abonnement som gave. Hvordan gør jeg?

Ønsker du at give et abonnement i gave, så klik her.

Hvordan indløser jeg min gavekortskode?

Du indløser din kode her.

Kan jeg få tilsendt et gavekort, hvis abonnementet er en gave?

Når du giver et gavekort til mitblad.dk i gave, har du mulighed for selv at vælge et gavekort til gavemodtager.

Hent gavekort her

 

SPØRGSMÅL TIL DIT DIGITALE ABONNEMENT PÅ FLIPP

Hvordan får jeg adgang til mit blad på min mobil/tablet/computer?

Du læser dit blad i vores app Flipp. For at få adgang til dit blad på mobil/tablet/computer, skal du oprette dig som bruger på Flipp og hente appen Flipp. Du downloader Flipp appen i App Store/Google Play. Du opretter dig som bruger på Flipp via Flipp Solo.Ved oprettelse skal du indtaste dit blad abonnementskundenummer. Herefter logger du ind med din e-mail som brugernavn og din adgangskode fra oprettelse af bruger.

Jeg har problemer med at logge på Flipp appen. Hvad gør jeg?

Hvis du har problemer med at logge ind din mobil/tablet/computer, kan du med fordel tjekke følgende:

1. Er dit abonnement på dit blad gyldigt? Du skal have et aktivt abonnement for at have adgang til dit blad i appen. Du skal altid bruge modtagerens kundenummer – også selvom en anden betaler blad-abonnementet.

2. Har din mobil/tablet/computer forbindelse til internettet?

3. Har du den seneste version af Flipp appen? Vi opdaterer løbende vores apps, og du skal have den seneste version for at downloade magasinet. Du kan opdatere appen i App Store/Google Play.

4. Hvis det stadig driller, kan det hjælpe at slette appen og hente den igen i App Store/Google Play.

5. Du er også altid velkommen til at kontakte vores Kundecenter på 8987 5151 på hverdage 9-15.

Hvornår er magasinet tilgængeligt på iPad/tablet?

Dit blad er er tilgængeligt senest kl. 12 på udgivelsesdagen.