Behandler betaling.

Story House Egmont A/S

Spørgsmål


FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål  

Nedenfor har du en oversigt over de oftest stillede spørgsmål. 

Hvis du ikke finder svar på det du søger, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 70 20 31 00  (hverdage 9-15) eller ved at klikke her

Hvor finder jeg mit kundenummer?

Dit kundenummer består af 7-8 cifre. Du finder dit kundenummer på din ordrebekræftelse, du har modtaget pr. mail ved din bestilling på mitblad.dk. Du finder dit kundenr. på girokortet øverst ved dit navn, hvis din bestilling er fortaget via telefon eller kupon.

Kan blad og girokort sendes til to forskellige adresser?

Ja, det er ikke noget problem. Når du bestiller abonnementet, skal du blot markere, at det er en anden end modtageren, der skal betale.

Skal jeg betale porto for at få bladene tilsendt?

Portoen er inkluderet i dit abonnementets pris. Til udlandet inkl. Grønland og Færøerne tillægger vi dog et beløb, der svare til vores ekstra omkostninger ved forsendelse.

Hvornår modtager jeg mit første blad?

Der kan gå op til en måned, før du får dit første blad. Det afhænger af, hvornår vi har modtaget din bestilling. Du er velkommen til at kontakte os på 70 20 31 00 på hverdage kl. 9–15 eller skrive til os via 'Kontakt os', hvis du ønsker at vide, hvornår det første blad kommer.

Kan jeg lave en midlertidig adresseændring?

Ja, du kan fx få sendt dit blad til en ferieadresse. Du skal blot logge ind med dit kundenr./postnr. eller e-mail under 'Login'.
Her sætter du flueben ud for det blad, du ønsker midlertidig adresseændring på, og vælger 'opret ferieadresse'.

Kan jeg sætte mit abonnement på pause?

Ja, du logger ind via 'Login' eller 'Min side' med dit kundenr./postnr. eller e-mail. Her sætter du flueben ud for det blad, du ønsker at ønsker at sætte på pause, og vælger 'pause i levering'.

Skal jeg ændre min adresse, hvis jeg flytter?

Ja, vi modtager ikke automatisk besked om flytninger fra folkeregistret. Adresseændring skal meddeles os 14 dage inden, den træder i kraft. Ellers kan vi ikke garantere, at det næste blad når frem. Du kan nemt lave adresseændringen ved at logge ind via 'Login' eller 'Min side'.

Jeg har ikke modtaget bladet eller det var vådt. Hvad gør jeg?

Kontakt vores Kundecenter på 70 20 31 00 på hverdage kl. 9–15, eller skriv til os ved at klikke på 'kontakt os' i menuen øverst eller under 'min side' Login. Så sender vi dig et nyt blad hurtigst muligt.

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Du kan opsige dit abonnement ved at logge ind via 'Login' eller 'Min side'. Opsigelsen træder i kraft, når den igangværende abonnementsperiode udløber. Du kan også skrive til os eller ringe til vores Kundecenter på 70 20 31 00 på hverdage kl. 9–15.

Hvornår får jeg min velkomstgave?

Du kan forvente at modtage din velkomstgave omkring 14 dage efter, vi har registreret betalingen for dit abonnement, gaven vil altid blive sendt til betaler af abonnement, Det gør sig dog ikke gældende, hvis betaler er bosiddende i udlandet. I dette tilfælde, kan der kun tegnes abonnement uden gave. Pakken bliver sendt med DAO. Du vil modtage en SMS/mail når den er på vej. Derfor vigtigt at du har oplyst korrekt mailadresse og mobilnummer.

Hvordan tilmelder jeg mit abonnement til Betalingsservice?

Du kan nemt tilmelde dit abonnement til Betalingsservice ved at logge ind via 'Login' eller 'Min side'. Tryk derefter på 'tilmeld dig betalingsservice', tilmeldingen træder i kraft, når aftalen fremgår af din Betalingsserviceoversigt. Indtil da skal du huske at betale eventuelle girokort.

Jeg har problemer med at logge på magasinets app. Hvad gør jeg?

Hvis du har problemer med at logge ind din iPad/tablet, kan du med fordel tjekke følgende:

  1. Er dit abonnement på magasinet gyldigt? Du skal have et aktivt abonnement for at have adgang til magasinet på iPad/tablet. Du skal altid bruge modtagerens kundenummer – også hvis en anden betaler abonnementet.
  2. Har din iPad/tablet forbindelse til internettet?
  3. Har du den seneste version af magasinets app? Vi opdaterer løbende vores apps, og du skal have den seneste version for at downloade magasinet. Du kan update app'en i App Store/Google Play.
  4. Hvis det stadig driller, kan det hjælpe at slette app'en og hente den igen i App Store/Google Play.
  5. Du er også altid velkommen til at kontakte vores Kundecenter på 39 45 75 45 på hverdage 9-15.
  6. Har du problemer med logge på et magasin via dit telefonabonnement, skal du kontakte din mobiludbyder.

Hvordan får jeg adgang til mine blade på iPad/tablet?

For at få adgang til dine blade på iPad/tablet, skal du hente magasinets app i App Store/Google Play. Herefter logger du ind med dit kundenummer som brugernavn og postnummer som adgangskode. Feltet til log ind finder du i app'ens øverste højre hjørne. Nu har du adgang til de trykte magasiner, som du har modtaget.

Hvornår er magasinet tilgængeligt på iPad/tablet?

Det digitale magasin er tilgængeligt senest kl. 12 på udgivelsesdagen. Hvis du har downloadet magasinets app, får du automatisk besked, når et nyt magasin er tilgængeligt.

Hvordan logger jeg på iPad/tablet, hvis jeg bor i udlandet?

Hvis du bor i udlandet skal du logge ind med dit kundenummer som brugernavn og adgangskoden er de 4 første bogstaver i det land du bor i. Stavet på engelsk f.eks. United Kingdom = unit

Gavekortskode gælder kun i Danmark

Køb af gavekortskode til valgfri titel gælder kun til levering i Danmark.

Jeg vil gerne give et abonnement som gave. Hvordan gør jeg?

Ønsker du at give et abonnement i gave, så klik på "Giv en gave"  i menuen. Alle tilbuddene under denne kategori stopper automatisk ved udløb. Husk at udfylde adresseoplysninger på gavemodtager under "modtager adresse".

Kan jeg få tilsendt et gavekort, hvis abonnementet er en gave?

Når du giver et abonnement i gave, har du mulighed for selv at designe et gavekort til gavemodtager. Linket til denne funktion finder til højre på kvitteringssiden i din browser, når du har gennemført et køb på mitblad.dk/giv-en-gave. Når du har designet gavekortet kan du udskive det fra din egen printer.

 

Hent gavekort her

 

 

Kan blad og girokort sendes til to forskellige adresser?

Ja, det er ikke noget problem. Når du bestiller abonnementet, skal du blot markere, at det er en anden end modtageren, der skal betale.

Mitblad spørgsmål

Brug for hjælp
Skriv til os
Skriv til vores kundecenter her

Ring til os
Ring til kundecenter
Hverdage fra 9-15
  70 20 31 00

Spørgsmål
FAQ - Ofte stillede spørgsmål